amalbini

ساخت وبلاگ

نكات مهم بعد از عمل جراحي بینی

نكات مهم بعد از عمل جراحي بینی

یکی از مراحل مهم جراحی بینی بعد از عمل است که اگر مراقبت های مناسب آن صورت نگیرد عمل بینی نتیجه دلخواه را نخواهد داشت.

 

در جراحي زيبايي، پس از اتمام عمل بيمار به صورت كاملا هوشيار بوده و مشكل خاصي نخواهد داشت و تا حدود سه الي چهار ساعت بعد از عمل مرخص ميشود .

بالا نگهداشتن زير سر، گذاشتن كمپرس سرد كنار بيني و زير چشم تا حداقل ۱۲ساعت بعد از عمل جراحي، صحبت نكردن زياد و انجام حركت سنگين، از عوامل بسيار مهمي هستند كه در صورت رعايت، بيني ورم بسيار كمتري خواهد كرد .

خوردن غذاي نرم تا ۲۴ساعت توصيه ميشود و بعد از آن غذاي ميكس و معمولي ميل كنيد و از مصرف خوراكي هاي بسيارسفت كه نياز به جويدن زياد دارند مانند سيب، هويج و… به مدت يك هفته پرهيز نماييد .

نوشيدن آب ميوه هاي طبيعي به مقدار زياد توصيه ميشود و مصرف داروهاي تجويز شده براي شما از ۱۲ ساعت بعد از عمل الزاميست .

تامپون هاي قرار داده شده در داخل بيني بيمار معمولا قبل از ترخيص خارج ميشود تا بتوانيد از راه بيني تنفس داشته باشيد، مگر در مواردي خاص .

البته يك ماه اول به دليل داشتن ورم داخل بيني، كمي تنفس سختر از قبل خواهد بود كه با شستشو بهتر ميشود .

زمان مراجعه بيمار به مطب جهت باز كردن گچ بيني، بين پنج روز تا يك هفته بعد ازعمل ميباشد كه دراين مدت به گچ بيني نبايد آب بزنيد .

قبل از مراجعه به مطب جهت باز كردن پانسمان بيني، حتما دوش بگيريد تا گچ روي بيني كاملا شل شود .

(درصورت افتادن گچ زير دوش، نگران نشويد) و سپس به مطب مراجعه فرماييد .

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 102 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت: 23:14

عمل بینی و زیبایی بینی بدون جراحی

عمل بینی و زیبایی بینی بدون جراحی

یکی از مرقون به صرفه ترین را ها برای زیبایی بینی زیبایی بینی بدون عمل است که راه های مختلفی دارد با توجه به اینکه جراحی بینی دارای ریسک ها خاص خود است. می توان با عمل بینی بدون جراحی با خطر کمتر بینی زیبا داشته باشیم.

درست است که زیبایی بینی بدون عمل رضایت صد در صدی شما را ممکن است در پی نداشته باشد اما از خطر بسیار پایینی برخوردار است.

زیبایی بینی بدون جراحی راهی عالی و مقرون به صرفه برای بیمارانی است که دوست دارند ظاهر زیباتری به دست آورند بدون این‌که تحت عمل سنگین جراحی بینی (رینوپلاستی) قرار بگیرند. امروز همه به دنبال روش‌های کم‌خطر و با عوارض کمتر و هزینه کمتر هستند و با توجه به عوارض جراحی‌های بینی، پزشکان در پی راه‌های ساده‌تر براي رفع بعضی از مشکلات ظاهری بینی هستند.

این روش بسیار کاربردی می تواند جلوی خیلی از جراحی‌های بینی غیر ضروری را بگیرد. در مطالعه‌اي كه انجام شده است بیش از نیمی از جراحي‌‌های بینی واقعا غیرضروری بوده و می‌توان با روش غیرجراحی آن را ترمیم و اصلاح كرد و جلوی بسیاری از هزینه‌ها و عوارض را گرفت.

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 108 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت: 23:08

توصيه هاي مهم قبل از عمل بینی

توصيه هاي مهم قبل از عمل بینی

توصیه های مهم قبل از عمل جراحی بین بسیار حائز اهمیت است که باعث افزایش تاثیر زیبایی بر روی چهره می شود.

 

حتما بيماران باید صبح راس ساعت مقرر به كلينيك مراجعه نمايند و حداقل شش ساعت قبل از مراجعه به پزشک به طور كامل ناشتا باشند .

همراه داشتن مدارك بستري و يك نفر همراه براي بيماران گرامي الزاميست .

لازم است خانم ها بدون آرايش، زيور آلات و لاك ناخن بوده و آقايان بدون ريش باشند .

درصورتي كه شب قبل از عمل دچار بدخوابي شديد ميتوانيد يك عدد قرص آلپرازولام۰٫۵ ميل كنيد تا راحت بخوابيد و استرس نداشته باشيد .

منبع : عمل بینی

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 139 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت: 23:18

انحراف تیغه بینی چیست؟

عمل بینی و انجراف بینی

عمل بینی و انجراف بینی

سایت عمل-بینی .com  اطلاعاتی راجب انحراف بینی برای شما عزیزانی که به دنبال عمل بینی هستید آماده کرده است:

انحراف بینی با توجه به شیوع خیلی زیاد در میان مردم و به دلیل اینکه تأثیرات بسیار زیادی بر نحوه زندگی و سلامت افراد می‌گذارد، بحث حائز اهمیت و  مهمی به شمار می‌آید.

وقتی در مورد انحراف بینی صحبت می‌کنیم، اولین مسأله‌ای که به ذهن ما خطور می‌کند گرفتگی بینی و عمل بینی می‌باشد که این مسأله تا حدود بسیار زیادی درست می‌باشد. اگرچه مهم‌ترین مسأله در انحراف بینی گرفتگی بینی می‌باشد ولیکن باید مد نظر داشته باشیم که انحراف تیغه بینی ممکن است باعث ایجاد مسایل دیگری از جمله سردرد و عفونت سینوس‌ها گردد. در عین حال ممکن است که کسی انحراف بینی داشته باشد ولی با مشکل خاصی هم  روبه‌رو نباشد.

انحراف تیغه بینی در اکثر افراد دیده می‌شود. با این حال نمی‌توان اظهار کرد که تمامی این موارد از اهمیت کلینیکی بر خوردار هستند واگر کسی  دچار انحراف تیغه بینی باشد الزاما باید تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد.

منبع:عمل بینی و انحراف بینی

amalbini...
ما را در سایت amalbini دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amalbini amalbini بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت: 23:09